Isa leker frisör !

Hade första sångövningen idag i skolan, skönt att Petra har tagit tag i det här! Jag har fått reda på massa betyg idag, bl a att jag kommer få behålla mitt VG i spanska trots alla tabbar, så jävla bra! Är nöjd över det mesta jag har fått reda på, ett steg närmare Rosendal säger jag bara =D

Just det, Peyman hälsade på i skolan! Hur kul som helst, var ett tag sen! ♥

Hampus följde med mig hem efter skolan :D jag klippte honom! hahaha jag har ju aldrig klippt någon förr! När man plattade det och hade i massa hårspray såg det faktiskt riktigt bra ut! Annars så kollade vi på Wall-E, skypade med folk och snackade :) treeevligt


bra för att vara mitt verk, haha =D
hoppas inte sara dödar mig bara, som ska gå med honom på balen (a)

Kommentarer
Postat av: sara

haha, nej! han såg ju jätte bra ut ;)

2010-06-11 @ 15:53:51
URL: http://sarahljung.blogg.se/
Postat av: Isa

åh, tack! :D

2010-06-12 @ 11:27:40
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0