Green Day ♥

Nu tycker jag det är dags att berätta lite kort om helgen :)

I fredags åkte ju jag, Alice & pappa till Götet, kom fram vid sex på lördag morgon. Jag & Alice började köa direkt, jävla tur vi hade med vädret! :D tycker t.o.m köandet är mysigt ja, det hör liksom till! Efter många timmar var det insläpp på Ullevi, jävlar vad mäktigt det var! Globen är ju värsta mini om man jämför! Första förbandet var Johnossi, ganska bra :) sen var det Joan Jett & The Blackhearts, dom var sådär men coolt ändå, dom måste ju räknas som legender ;) när det var dags för Green Day var det lika nervöst som förra gången! Den här konserten var minst lika underbart som förra, det är otroligt hur mycket jag älskar dom ♥

Efteråt var allt kaos, har aldrig sett pappa så arg! Vi missade nattbussen så vi sov, eller sov och sov, men vi var på centralen från 00:00 till 8:00 då nästa buss gick. Plus att vi var tvungna att betala massa i onödan. Men fyfan vad skönt det var att komma hem sen! Sliten som aldrig förr, haha.

Awesome helg iallafall! :D ♥


kön nu


kön i höstas, KALLT xD


konserten


johnossi


joan jett & the blackhearts

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0