Årets första dopp!

Tjenixen!

Igår tog jag & Lizette årets första dopp! Eller för mig var det årets första. Pinsamt att det var så sent, förra året tog jag det sista maj. Aja, det var så kallt att jag trodde jag skulle få en hjärtattack, det var dessutom i Ullfors x) Hampus & Allan satt bara och tittade på, hmm. Jag var illa tvungen att ha på mig förra årets bikini, satt inte snyggt, haha! Men får aldrig tag på någon bra när jag är och shoppar ;s aja, sen åkte jag & älskling hem och åt, sen möttes vi alla fyra igen och åkte till David och våldgästade honom & Jonna ;D blev en trevlig kväll med vattenpoker mm ;) sen åkte jag & Hampus hem och sov!

Idag har jag & älskling bara tagit det lugnt, sköönt :)
Oavgjort mellan Italien och Nya Zeeland idag, nu får dom tagga till lite!


mitt lösgodis kletade ihop sig till en gubbe, yeah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med ett första dopp. ;)

2010-06-22 @ 09:37:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Isa

ja men visst! :D

2010-06-22 @ 18:13:41
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0