Summer 2010

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Rullsand måste jag säga!

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Ligga och pressa i solen flera timmar, kanske ta ett dopp, äta glass & va med folk jag tycker om :)

3. Vad lägger du helst på grillen?
Lax =D

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Kryssning med Lizette, Lager 157 med gänget, Grekland med familjen och förhoppningsvis klassfest :) annars ska jag bara göra roliga saker med roliga människor, får se vad som dyker upp liksom!

5. Dina bästa sommarfärger?
Rosa, grönt, orange, korallfärg & vitt

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Mygg, myror, regn, kallt i vattnet mm, haha. Nej men när det är varmt så är ju den svenska sommaren underbar =D

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Marabouparken och landet :)

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet

9. Vad väljer du i glassbaren?
Daimstrut

10. Vart går din drömsemester?
Grekland ska/vill jag till och så vill jag till Paris, Spanien, USA, Rom, Venedig mm och det skulle inte sitta fel att åka till London & Garda (Italien) igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0