Toppenkväll i Uppsala!

Tjenixen!

Igår var det fullt upp kan man säga! Var hos tandläkarn där det gick jättebra! :D sen åt jag & pappa korv & glass och handlade efter det. Vi pantade massa burkar & flaskor, det blev 54 spänn! Därför förstår ni nog att jag blev arg när pappa tryckte på den dära skänka-bort-pengar-knappen! Det är väl generöst men det var mycket pengar vafan :S då påstod pappa att han fick tur i livet när han tryckte där, förra gången fick han nämligen sitt nuvarande jobb, så jag accepterade hans åtgärd till slut, haha.

Pappa åkte hem och jag satte mig på tåget till Uppsala :)

Mötte Nathalie och lite senare Tannaz och massa folk, många av dom som var med när vi grillade i stadsparken förr :) vi grillade på en killes gård och lite senare gick vi till stadsparken och pratade & hade jättemysigt!!

Trevlig dag och verkligen superrolig kväll med trevliga människor! =D


jag vill vara lika brun som nathalie :( ♥




jag & nathalie = grillmästarna










tannaz :D ♥






jag kände lycka när jag cyklade hem...


... för det var en underbar sommarkväll...


... och sommaren är fan det bästa som finns, men det skulle inte vara samma sak utan alla underbara människor jag känner ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, där e jaaag!! :D

De va hättekul att träffa dig! :D

2010-07-03 @ 13:20:22
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0