Oseriöst lan

Och vet ni, på kvällen.. på måndagen alltså.. då drog jag in till Tierp där Hampus & Madde mötte mig :) vi handlade lite smått & gott på Konsum och drog sedan hem till Dennis. Där var även Meijer, Alex & Mackan. Jag & Madde hade faktiskt med våra datorer, men vi satt och sorterade bilder, äntligen fick jag det gjort, haha! Och så rakade vi av Meijers hår! Eller det var faktiskt killarna som skötte om det ;) blev väldigt bra, dock ovant att se honom så, höhö. Hmm vad gjorde vi mer.. just det! Josef var som vanligt lite random och kom helt plötsligt ;D eftersom det inte blev ett så seriöst lan (killarna sa att det var onödigt att ens ta med sig datorer, haha) så sov vi faktiskt några timmar! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0