Myyyyys

I torsdags åkte jag till Uppsala med Hampus, Meijer & Madde :)
Köpte lite saker & åt på max.

Madde följde med mig hem och lite senare kom Hampus & Dennis =D
Mycket trevligt & sen sov älskling kvar!


Igår fick jag hem min nya mobil :D eller nya & nya, den är äldre än min förra xD men den här är fin + ska förhoppningsvis inte dampa! Och så gick jag & älskling och hälsade på mormor & Olle :) sen kokade vi jättemycket spaghetti, vi var jätteduktiga! Och sen blev det mys framför Harry Potter & Fenixorden ;) DP har fått oss till HP-nördar igen, haha awesome! Hampus sov över en natt till och han åkte hem för några timmar sen.

Snart kommer Alice och sen blir det grillning med några, sweeeeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0