Jag + Nathalie = promenader i regnet

Hallåååå! :)

Idag är det torsdag. Jag var så onyttig hos David så det är sjukt, värre än vanligt till&med och då är det illa! Därför ska jag vara supernyttig dom här fyra dagarna jag är hemma, för i Grekland kommer man väl inte heller vara nyttig, haha. Idag har jag faktiskt hållt det förutom att jag har ätit sylt x) jag har faktiskt gått flera km och strax ska jag göra lite magövningar :)

Hur som helst, sötaste Nathalie var hemma hos mig idag! :D jag designade hennes blogg och så kollade vi på School of Rock :D jätterolig dag! ♥

Jag & pappa är så sjukt lika, vi tänker aldrig efter.
Dagens tabbar
Min tabbe: Jag följde med Nathalie till bussen och vi pratar och jag tänker inte alls så vi ställer oss på fel sida av vägen så att bussen åker förbi! Fick vänta mer än en timme på nästa buss, braaa Isa! Fick iallafall en längre pratstund med Nathalie, hihi (a)
Pappas tabbe: Han lämnade in min väska hos skomakaren igår och bad honom att få den klar tills idag eftersom pappa får semester nu och inte kommer vara i Gränby. Skomakaren sa att han skulle skynda sig, men tror ni inte pappa glömmer att hämta den idag? Pinsamt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack för en rolig dag gumman ;D

2010-07-30 @ 22:04:05
URL: http://nathalielenaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0