Fira Alice

Igår var en underbar dag! Var meningen att vi i gänget skulle på picknick men blev istället bad på Rullsand! =D

Åhh vilka minnen det var att gå igenom campingen :')
Toppenväder så vi badade & stekte hela dan! Jag somnade på stranden vilket var jävligt skönt med tanke på att jag & Lizette hade sovit ca fyra timmar.

När jag är med dessa människor är det helt sjukt hur mycket jag skrattar, har ju fan träningsvärk nu! Eller okej, värken är av att vi bar varann på axlarna i vattnet hela tiden, hehe. Lizettes rosa Rusta-badboll flöt iväg :/ jag har nog aldrig sett något så roligt som när David skulle försöka hämta den. För varje simtag flöt den längre bort och där simmade David med sina simglasögon xD till slut gav han upp, men men, hehe!

Allan skjutsade oss till station sen, snäll pöjk!

Väl hemma hos mig åt vi kycklingsallad, spelade kubb och firade Alice födelsedag, här kan jag oxå använda "bättre sent än aldrig" hehe ;) vi åt jordgubbar & vindruvor doppade i choklad med vaniljglass till, åt tills jag inte kunde gå, satans gott! Gav Alice våran present, kiss&bajs, som hon så gärna ville ha! Hihi. Efter det kom Anders och vi tog ett kvällsdopp i Ullfors alla fem. David drog hem eftersom han skulle jobba sen, vi andra åkte hem till mig och spelade spel. Resten drog hem någon gång efter tolv. Trevligt var det! =D










Kommentarer
Postat av: alice

tack för en underbar dag! snacka om att jag är bränd på den bilden xD annras också då men haha<3

2010-07-15 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0