Eclipse

Hade en kanondag med Lizette igår! Vi gick runt i Uppsala, jag köpte ljusblåa tights & ett knallrosa hänglås till skolan :D Lizette kollade på mobil :) sen åt vi sallad och efter det gick vi på bio och såg Eclipse, så sjuuuukt bra! Lätt bästa Twilight-filmen hittills! :)

Lizette följde med mig hem en snabbis, Allan kom oxå sen :) dom drog hem och jag drog till Hampus! Vi hade det supermysigt, kollade på 1408 som faktiskt var skitbra & inte så överdrivet läskig, samt Dum & dummare ;)



Jag kom hem från älskling för ett par timmar sen, ska snart sätta igång med packningen. Tänk att jag åker till Grekland i övermorgon, ska bli extra härligt eftersom det har blivit dåligt väder här i Sverige x)

Skulle egentligen på Tannaz fest ikväll men måste som sagt vara hemma och packa & förbereda :/
Hon fyller 17år idag, stort grattis! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0