Dagarna i Yvre + fest

Supermysiga dagar med mina sötnosar! :)

Fredag: Flyttade in, blev en lugn kväll. Kollade på Upp, superbra ju! =D

Lördag:
Vi åkte och handlade i Tierp. Jag stannade kvar för att gå till Fanny och fixa mig. Sen gick vi vidare till Jocke och hade en superrolig kväll, lyckad fest!

Söndag: Vaknade upp hos Jocke. Åkte hem (till David) där Jonna & Allan var också :) vi bakade kakor och spelade kort. Gjorde även en supergod middag bestående av lövbiff, egen klyftpotatis, bea & vitlökssmör! Kollade på Jiddra inte med Zohan, rolig! ;)

Måndag:
Chilldag med kortspel mm. Anders kom på kvällen, då blev det en tripp till Tierp och tillbaka ;)

Tisdag: Alice flyttade hem :( vi andra tog med oss Jonna och åkte till Uppsala på kvällen där vi träffade Jesper & Jocke :D var hemma hos Jesper och spelade en demoversion av Green Day rock band, jag vill haaaaaaaaa! ♥

Onsdag: Jag, Lizette & David åkte till Uppsala. Jag köpte underkläder, kjol, kavaj och parfym :) vi drog till Boländerna och hade skitkul på Elgiganten, IKEA och lite andra ställen ;) men plötsligt slutade mitt kort fungera trots att jag hade pengar på det, inte kul! =(

Nu är jag hemma igen! ♥












kinesen :D








så söta ♥








resten av partybilderna finns på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0