Beaa

Tjaa!

Har haft en jättetrevlig dag med Bea idag! Var tyvärr inget fint väder så det fick bli en mysdag hos henne med singstar, filmtittande mm :)

Har messat massor med Linda som jag lärde känna när vi grillade i Uppsala och vi kom fram till att båda vill bli journalister och båda hade samma förstahandsval men ingen av oss kom in! Hade varit askul att gå i samma klass ju. Men skitkul att ha hittat någon med samma intresse =D

Jag saknar min älskling som är förkyld igen stackarn! :(
Sleep tight ♥

Kommentarer
Postat av: Liiiiiinda!!

hihi, Jag belv jätteglad när jag fick reda på att vi har samma intressen! :D

Thak you for the reklam :D:D Vi måste träffas snart tycker jag :D

2010-07-07 @ 21:48:35
URL: http://llndas.blogg.se/
Postat av: Beaa

vi hade verkligen en bra dag trots de dåliga vädret :P vi får vara någon dag tycker jaag ! :)<3

2010-07-14 @ 02:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0