1 juli

Bara inte sommarlovet går för fort!

Eftersom jag ska till tandläkarn imorgon så var jag nyss duktig, jag borstade inte bara tänderna som vanligt utan jag gjorde det jättenoga + använde tandtråd + sköljde med "absolut flux"!! Det heter nog bara "flux", David säger jämt massa strunt ;) usch jag har inte varit hos tandläkarn på flera år typ vilket såklart är skönt men ska bli lite läskigt, haha! När jag var liten hade jag jättedåliga tänder så jag har väl lagat över 10 hål, hoppas jag klarar mig nu :]

Meijer påstår att Hemköp visst har center i deras lösgodis men det tror jag inte på! :S
Har ni sett det??



"Alla måste få bensin"
En av dom bästa låtarna på Björn Rosenströms nya!!

Bästa stycket, haha:
"Running out of petrol on the highway, call it E20
in höjd med Alingsås, they where heading for Västerås
men had ett ofrivilligt stop,
slowly starting to loosing all sitt hopp
about reaching sommarstugan"

Nu har det blivit 2 juli för ett ganska så bra tag sen så det blir nog en film och somna i bäddsoffan för min del! ;)

Sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0