söndag

I'm sitting here trying to convince myself
that you're not the one for me
But the more I think, the less I believe it
and the more I want you here with me

Hmm... Tjo. Idag segade jag på morgonen, sen åkte jag med päronen in till Tierp. Mamma drog iväg med tåget, hon kommer vara borta en vecka för att utbilda sig till kostrådgivare! Sen fortsätter kursen en vecka till. Jag & pappa handlade lite och åkte sen hem. Medan pappa lagade mat dammsög jag ;) dagens middag var underbar, den bestod nämligen av kött, beasås, vitlökssmör & pommes :D vi måste ju passa på när mamma inte är hemma, tss. Efter det har jag bara chillat, såg nyss på I en annan del av Köping (y) höhö.

Nu ska jag lägga mig och läsa Ljudet av ditt hjärta :) puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0