show me what it's for. make me understand it. I've been crawling in the dark looking for the answer...


Tjo !

Det var väldigt slappt idag i skolan (y) började med fysik, där vi bara satt och gjorde ingenting medan Håkan krånglade med kopiatorn, sen skulle vi ha engelska men Evelinas tåg var försenat så Henke kom och sa att vi skulle ha svenska istället. Fortsatte med muntliga nationella, jag & Fanny fick gå fram och diskutera idag ;) sen var det dags för slöjd men Rositas tåg var också försenat så vi slapp slöjden, WIHO! Så vi gick och käkade och när vi kom tillbaka såg vi att en tredjedel av klassen satt med Henke i klassrummet och han hade satt en lapp på dörren "Försent, dörren är låst" eller något sånt x) typ alla hade glömt bort att det var nytt schema så vi råkade skolka, bra jobbat :D sen rullade dagen på med spanska & idrott.

Stannade kvar på showmöte och tog sen trebussen hem.

När jag kom hem lagade jag mat (falafel i pitabröd som vi gjorde på hk:n förr) och det blev asgott tyckte både jag & mamma :D annars har jag inte gjort så mycket, fotat lite till bilduppgiften och snackat skit med Lizette i telefon ;) det gillar vi !

Just det, grattis till Frida Lindström som fyller 16 idag! :D ♥


Pojkarna i klassen bara.


Två polare bara.


Kommentarer
Postat av: emma

Haha söta!

2010-01-16 @ 15:48:01
Postat av: Isa

som socker! :D

2010-01-16 @ 19:12:43
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0