Lustans Lakejer ♥



Hallå i stugan !

Så var det måndag igen. Ingen livskunskap, det är egentligen kul men skönt med håltimme ändå ;) på svenskan presenterade Henke oss för en ny lärarkandidat - Samuel. Ja vad ska man säga, Henke har då alltid underliga kandidater, behöver jag säga mer än Lillhåkan, Jon, Marrrrtin och ja, Samuel? Tsss x) på geografin råkade jag & Jenny ut för skumma saker som vanligt! På lunchen skulle Hampus, Erik, Meijer & Alex käka pizza så jag & Jenny hängde med dom :D mötte Nathalie på vägen, trevlans! Gott med pizza var det :> kl 1 hade jag tid hos Syv-Siv, fick lite mer klarhet om gymnasium :) handboll på idrotten, älskar't ♥

På bussen satt jag bredvid Lizette, det gillar vi skarpt !

Hemma har jag gjort matteläxan och suttit här. Tänkte göra min gymnasieansökan men det var en sak jag inte fattade så måste få tag på Siv igen x)

Nu tänker jag ringa David, det kan ni väl förstå att man saknar sin son ibland! Sen blir det boxning med Emma, GRÄJJT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0