jag är en tönt som spelar counter-strike, vid datorn å vrålar !

Nja det är ju inte riktigt sant ;) men den låten har Hampus valt till sin bilduppgift, haha :D

Hej förresten, idag är det fredag! :D

Dagen började som inte oväntat med skola. På engelskan var det dags för debatten och jag, Fanny & Martin var hur bra som helst (vi argumenterade för skatt) men inte fick vi många röster inte, hmm. Inte vi som valde ämne faktiskt (a) vi slutade kl 13 idag, skönt !

Jag skyndade mig till tåget och åkte in till Uppsala där bästaste Lizette mötte mig :D vi käkade på Max, satan vad gott! Sedan flummade vi i lite affärer och tog 15:50-bussen till Tierp, haha vi är ju tards som åker buss från Uppsala till Tierp x) men när vi till slut kom fram så drog Lizette till träningen och jag mötte Fanny :) lite senare kom Jenny och då drog vi till Unkan, höhö. Kul folk gjorde kvällen kul :D



Trevliga bilder! Nu blir det sängen, godnatt :)

Ibland är det så svårt att veta hur man ska bete sig, hur man ska hantera saken, vad som är rätt & vad som är fel... Aja, trevlig helg på er! / isamodigliani


Kommentarer
Postat av: Lizette

hahaha jag tänkte inte på att vi inte kunde ta ett tåg ist x) var helt inställd på att man var tvungen att ta bussen för att komma fram :o

2010-01-30 @ 21:58:04
URL: http://fliddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

hahaha ja men först var de ju tänkt att jag skulle hem x)

2010-01-31 @ 01:06:07
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0