hej tidsfördriv !

100 frågor

1. Namn? - Isa Elisabet Modigliani
2. Exakt ålder? - 15 år, 3 månader och 1 dag ;)
3. Vart bor du? - Ullfors
4. Bor tillsammans med? - mamma & pappa
5. Husdjur? - kisse
6. Färg på ditt hus? - beigt & rött
7. När är du född? 25 oktober 1994
8. Klass? - 9a:4 ♥
9. Vilket år tar du studenten? - 2013 :)
10. Något jobb? -
11. När ska du sova ikväll? - ska försöka lägga mig skapligt
13. Duschat idag? - nope, igårkväll
14. Kramat någon idag? - yes :)
15. Pussat någon idag? - aa, kinden ;P
16. Vad har du ätit? - frukost, äckellunch, två kolor, mackor & en bulle (a)
17. Dagens klädsel? - grön tröja, mörka jeans, strumpor & underkläder :)
18. Dagens smink? - foundation, rouge, mascara, ögonskugga & läppglans
19. Dagens sötnos? - alla i min klass är sööta :D
20. Dagens roligaste? - bildlektionen, hahaha !
21. Har du många vänner? - lagom :)
22. Hur många har du kysst? - några st :)
23. Vem kramade du senast? - joeyponken ;D
24. Vem pussade du senast? - haha joey på kinden, enbart för att vi skämtade om en grej x)
25. Hur många har varit otrogna med dig? -
ingen :)
27. Har du pojk-/flickvän? - nope..
28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa :D
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Eller hur :D xD //Flåddisch<33

 

 

FAVORIT:
31. Film? - New Moon ligger bra till! ;)
32. Låt? - ojoj, många! bl a "Skuggan av ett tvivel" - Lustans Lakejer :)
33. Mat? - pizza !
34. Dryck? - vatten faktiskt
37. Stad? - Uppsala ;D
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - engelska & svenska :]
40. År? - 2009 trots sina nackdelar

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - :(
42. Drickan du drack? - te
43. Gången du spydde? - haha, Hållnäs i somras ^^
44. Gången du grät? - igår
45. Pizzan du åt? - igår ;P
46. Gången du var i göteborg? - sommaren 2007 tror jag
47. Gången du var i stockholm? - jag har ju varit i Sundbyberg, men senast jag var i själva Stockholm var nog i augusti :O
48. Gången du var hög? - har inte varit det (y)
49. Personen som såg dig gråta? - Lizette tror jag

 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på !
54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel
55. Singel eller upptagen? - upptagen..
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget ;o
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - vet inte ;P
60. Svart hår eller blondt? - det kvittar :)
61. Blåa ögon eller bruna? - kvittar
62. Choklad eller lakrits? - choklad !
63. Göteborg eller stockholm? - Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar? - dom närmaste
71. Personer du hatar? - när jag tänker efter så är jag osäker på om jag verkligen hatar någon
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ett antal :)
73. Personer som hatat dig? - haha en vad jag vet xD
74. Glassar du ätit på en dag? - och frågan går över till Alice... hahaha xD nej men jag vet inte, kanske 5 ;)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - har inga planer för det
76. Gånger du haft minnesluckor? - några ggr ;P
77. Piercingar har du? - inga
78. Personer du saknar just nu? några st..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2ggr


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - :(
81. Ska du träffa imorgon? - folket i skolan, päronen & Davido :D
82. Sjöng du senast för? - några i klassen x)
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - det var några på en gång :)
84. Spelade du tv-spel med senast? - singstar med massor :D
85. Vill du ta med på en romantisk resa med nu? - :(
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen just nu
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - :(


 VAD:
90. Gör dig glad? - kompisarna :)
91. Gör dig ledsen? - gissa..
92. Vad vill du helst göra nu? - dricka te igen
93. Önskar du att du slapp göra? -
tänka så mycket
94. Vill du ha nu? - långt hår !
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar ;)
96. Längtar du till? - vår & sommar !
97. Tycker du om dina betyg? - nja, får allt ta & höja mig om det ska bli nå Rosendal...
98. Ångrar du i ditt liv? - lite saker
99. Är det bästa som har hänt dig? att hamna i just den här klassen och mina nära & kära! <3
100. Varför gjorde du detta? - tidsfördriv. eller just det, måste göra lite på geografin xD aja, blev sugen på ett test ba !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0