fyrisskolan


'Cause I lost, today
I'm not okay
Heartbreak
A fake smile
And 2000 miles...

Hej. Sitter här och dricker varm choklad med grädde, mums !
Idag är det torsdag och dagens första lektion bestod av terminens första prov - fysik! Gick väl bra :) dagen rullade på med vanliga lektioner. På svenskan skulle man skriva vad som hade hänt i boken man läser och vad man tror kommer hända. Sista lektionen var idrott och då körde vi snörugby! Så jävla kul!! :D är skitstolt över att jag lyckades tackla ner Hampus (y) men mina lungor höll på att sprängas, inte det lättaste att springa i djup snö, helst inte med min kondition, haha. Aja, kul var det! :D
Förresten så städade jag mitt skåp idag, det var, hmm, behövligt? Om man säger såhär, jag har aldrig städat mitt skåp i nian xD

Idag var jag, Emma & pappa på öppet hus på Fyrisskolan :) gick typ vilse i den, haha. Kul att se hur det var där, men Rosendal får det bli för min del ;) ha det bra, puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du skulle ha kommit fram ju! :D Så hade jag kunnat haft rundvandring med dig på skolan ;)

2010-01-21 @ 20:54:55
Postat av: ebba

Men du skulle ha kommit fram ju! :D Så hade jag kunnat haft rundvandring med dig på skolan ;)

2010-01-21 @ 20:55:40
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/
Postat av: ebba

Men du skulle ha kommit fram ju! :D Så hade jag kunnat haft rundvandring med dig på skolan ;)

2010-01-21 @ 20:55:58
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/
Postat av: ebba

Men du skulle ha kommit fram ju! :D Så hade jag kunnat haft rundvandring med dig på skolan ;)

2010-01-21 @ 20:56:03
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0