äckelkylan förstör allting !



tjenixen! bilden togs idag. eller inte ;)

ännu en dag som inte gick enligt planerna. men den här gången tack vare kylan... jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag HATAR vintern !

jag & lizette skulle på bio. men nejnej... fast dagen var inte helt förstörd iaf, vi var hemma hos mig och myste & flummade :) tittade på det brinner!, haha en klassiker :) och lizette ville se harry potter och halvblodsprinsen så nu har jag sett den två dar i rad x) men det är skitsamme för den är gräjjt !

lizette är bäst<3 fast det är en självklarhet :) puss !

jag gick långsamt hemåt
hemåt den kvällen
skulle jag få se honom igen?
hjärnan värkte
hjärtat värkte
skulle jag bli hel igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0