The cuts in my heart, they show in your eyes

Söndag. Denna dag har jag mest latat mig, men har även varit duktig och pluggat kemi. Börjar äntligen fatta hur den där atomkärnan fungerar. Men som vanligt undrar jag, varför ska jag kunna det här? Jag har inga planer på att bli kemist. Just det, jag har gjort en till duktig sak idag, nämligen dammat mitt rum! Fråga mig inte när jag gjorde det sist, måste ju ha varit några år sedan. Man kan ju hoppas att mamma har varit snäll och dammat mitt rum någon gång där emellan, hehehe... Nyss så kollade jag på Blåsningen :) fatta kul det skulle vara att blåsa någon så där, haha.

Imorgon är det skola, känns faktiskt helt okej eftersom jag får träffa massa människor jag älskar :) tycker inte själva skolan är så jobbig, det jag hatar är att gå upp kl 6 och att man måste plugga när man kommer hem, usch. Jaja, jag har haft ett jätteroligt lov! :D

Jag har varit så jävla onyttig på lovet, mer än vanligt alltså, fy skäms! Jag överdriver alltid också, det är väl okej att ta några kakor men man behöver ju inte sluka hela paketet, herregud. Tur att mamma nuförtiden är kostrådgivare så jag iallafall får nyttig mat hemma, haha. Men seriöst, nu tänker jag skärpa mig! Ska försöka vara nyttig på vardagarna åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0