smile if there's anything you want


haha oseriösa!!
jag = emo
tannaz = fjortis
nathalie = pappas flicka

Kom nyss hem :) haft det jättetrevligt med brudarna, sov hos Nathalie inatt :) igår pratade vi mest, knäppte kort och småkollade lite på Melodifestivalen! Idag käkade jag & Tannaz på Subway och sedan satte jag mig på tåget. Det här får göras om! :D ♥

Fick reda på en sämst sak, så nu mår jag piss. Fast känner att jag inte orkar bry mig egentligen, det finns folk som går igenom värre saker. Men just nu är jag glad för jag sitter med Lizette i telefon :D haha lite drygt att skriva med en hand men det är det värt ;) hahaha för några minuter sen:
Undrar när min mamma kommer hem... - Lizette
Haha naaw, du låter värsta ledsen. - jag
Ja jag vill ju ha mat! - Lizette

Till sist vill jag säga grattis till min älskade "lillasyster" Madde Lindberg som fyller 14år och till Alexander Johansson som fyller 16år! :D ♥


Kommentarer
Postat av: Maddee

tackatackar!! :D <3



Vi måste hitta på nåt snart!!! länge sen juhe!!!

älskar dig finaste!<3

2010-02-07 @ 20:22:21
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: Isa

elr hur, saknar dig massor sötnos!

älskar dig!<333

2010-02-07 @ 20:44:40
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: tannaz

ja de måste göras om :D<3

2010-02-07 @ 22:17:22
Postat av: Isa

lätt :D <3

2010-02-08 @ 15:23:50
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0