godnatt !



Blev några timmar hos min kära mormor som hade gräddat finfina våfflor och fixat äppelpaj med vaniljsås till efterrätt, kan lova att det var gott! Tänk att mormor & mamma kan vara så olika. Mormor, sockertroll. Mamma, hälsofreak och imorgon utbildad kostrådgivare. Herregud.
Mormor gav mig ett par gråa lovikavantar som hon trodde var morfars en gång i tiden, åhh :) så nu har jag ett par gråa & ett par vita, helt enkelt gräjjt !

Ringde faktiskt mamma när jag kom hem, helt random bara. Önskade henne lycka till inför provet imorgon, var väl kanske därför jag ringde, höhö.

Jag & pappa satt nyss och kollade på tv och så blev det att vi tittade på Succéduon med Anders & Måns, det var så sjukt att vi garvade ihjäl oss xD haha !

Happ, imorgon är det en ny dag. Sov gott underbara bloggläsare! ♥


Kommentarer
Postat av: evelina

alltså, anders och måns är ju bäst! :D

2010-02-05 @ 14:46:35
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: Isa

haha dom är sjuka :D :D

2010-02-05 @ 19:41:47
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0