det är tuffa tider för en drömmare

Tjoo :) kom ganska nyss hem från skolan, pappa hade köpt något nytt kaffe, asgott! :D förutom att dricka det så lyssnar jag på musik (såklart, höhö) men ska snart dra till mormor och hoppas på lite nygräddade våfflor! :]

Gosh, det är redan torsdag! Vi hade vikarie på slöjden, hon rev upp hela min stickning (inte för att jag hade kommit långt men) och så hjälpte hon mig att börja om. Men sedan gav jag upp och satte mig och övade på spanskaglosor med Sara istället, hehe. Egentligen, hur ska jag kunna sticka med fem stycken jävla stickor när jag knappt kan med två stycken? Haha, ett mysterium är vad det är. Sedan hade vi Henke (som dom flesta gångerna blev det en blandning mellan svenska & historia, skitsamma vad schemat visar). Först berättade han vad som kommer på nationella nästa vecka, att vi troligen kommer skriva en krönika. Han sa att krönika är ungefär som blogg. Då lyste tydligen jag upp, för han ba "haha ja, det här gillar Mogiisch, nu blir det storkrönika!" hihi :] sedan satte han igång den tyska ubåtsfilmen, samtidigt skrev jag tre spanska meningar eftersom jag inte gjorde det igår. Men sedan blev det spännande på filmen så jag fokuserade på den ;)

Blir troligen ett till inlägg ikväll, det får ni inte missa, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0