1 februari

Tjaaaaa !

Detta har varit en skitrolig dag! :D först skola, segt på måndagar men man överlever. Körde någon skitkul lek på livskunskapen, kroppsdel mot kroppsdel, haha :D på Henkes lektion förberedde vi oss inför nationella, läxförhöret i historia blir imorgon istället. På idrotten var det innebandy, helt okej :)

Klev på 821 tillsammans med den snygga gröna mössan :D som självfallet satt på Lizette då, hehehe. Så fort vi kom in till Uppsala drog vi oss till Max och käkade, mmmm! Sedan blev det shoppa kläder för hela slanten! :D ja, bokstavligen för hela slanten, nu är jag pank, haha. Eller 12kr på kortet plus lite mynt i plånboken är ju alltid någonting. Haha vet ni då, jag glömde min Cubus-kasse inne i en provhytt på Gina Tricot och när jag kom tillbaka var den borta :O frågade människorna i provhytterna men dom hade inte sett den. Frågade hon i kassan och hon kollade i ett skåp men sa att hon tyvärr inte hade fått in den. Men så såg jag i hörnet av skåpet att det låg en orange påse där och det var min!! :D TACK till den underbara människan som lämnade in kassen, även fast det är ca 0,01% chans att hon läser min blogg, heh. ♥
Iallafall så avslutade vi med en glass på mackedonken och tog sedan bussen hem :) blev hämtade av Rickard i Gryttjom och sedan drog jag och boxades med Emma! :D lika kul som alltid !

Idag firar Lizette & Alexander ett halvår, sååå najs! :D dom är finast. ♥

Nu ska jag plugga lite om första världskriget innan jag går och lägger mig, måste ju utnyttja tiden nu när vi fick en till dag på oss :) puss puss, kolla på dagens bilder innan ni kryssar ner min blogg !


Kommentarer
Postat av: Jenny

2010-02-01 @ 23:44:59
Postat av: Jenny

Säg inte nej det gör du inte, för jag gör de.... HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA JAG SER AS TJOCK UT PÅ ÖVERSTA BILDEN!!!!!!!!! xD xD xD

2010-02-01 @ 23:45:51
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

hahahahhaa men jenny xD om jag inte får säga sanningen får jag väl vara tyst då ;)

2010-02-02 @ 17:42:51
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0