varning på stan

slapp dag i skolan igår, var ute på stan och fotade på fotografisk bild. älskling kom hit på kvällen, vi kollade på the dark knight och hade det så mysigt sååå ♥

idag åkte jag & mamma till stan, hampus fick ligga kvar och sova ut. hihi. blev en riktigt lyckad dag! morotskaka och typ världens största mugg med chai latte på wayne's, och sen cupidosallad! även en hel del shoppande och julklappshandlande! mycket nöjd. mötte tannaz, hon är så söt!

när jag kom hem var min säng bäddad plus att det låg en jättegullig lapp där. h är mer än bra ♥

ni kanske reagerade på att jag fikade? läget är såhär: jag har varit otroligt nyttig (faktiskt stolt över mig själv) i fyra hela veckor. men jag är inte mer än människa, jag har mina behov. därför tänker jag nu börja äta lite gott på helger, däremot ska jag fortfarande vara nyttig på vardagarna :) tills jul dvs, hihi.

förutom julklapparna så köpte jag:


världens underbaraste pälsmössa.       haha otydlig bild, men mysig tröja & kjol.


hårspännen, läppglans & tights.           juliga underkläder.


två par skooooooooor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0