tvåtusentio

tvåtusentio-test

ÅRET.
Hur har året varit för dig? spännande
Bättre än förra året? både och
Någonting du aldrig kommer glömma från i år? skolavslutningen/balen/efterfesten, att min & hampus vänskap förvandlades till kärlek, green day, ålandsbåten, grekland, alla roliga fester, började gymnasiet mm
Har du flyttat under år nollnio? nää
Har du hittat en ny låt som du älskar? många
Isåfall vilken? t ex låtar från my chemical romance's nya album
Har du kysst en främling? näe

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? underbar
Har du varit kär? kärare än någonsin
Har du sagt jag älskar dig till någon? aaa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? yes
Har du haft ett hemligt förhållande? nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? har jag säkert
Isåfall vad? mest småsaker
Har du skämt ut dig? ja som vanligt
Har du ljugit för en vän? nej det tror jag inte
Har du varit ute en hel natt? typ
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? jao
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? ja det med

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? GUC
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej
Hatar du ngn på din skola? hata är väl att ta i
Har du gjort ngt framsteg? jaaa
Haft alla rätt på ett prov? inte denna termin

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? jajamen
Har du förlorat en vän? ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? yes
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nää
Har du haft ett förhållande med en vän? japp, just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0