när ljusen ska tändas därhemma

nejmen goddagens. har precis tagit en paus från nyhetsartikeln, så jävla svår uppgift! typ hela klassen har panik eftersom deadline är på torsdag. kul. plus att jag kan inte skriva hela förrän UNT har svarat på mina frågor, åhhhh...

jaja. har varit en bra dag annars. är klar med allting på både pers & kjells medieproduktionslektioner (oj vilket långt ord det blev), så nu är jag fri som en fågel! fick två biobiljetter eftersom jag var med på båda öppet hus, sweet! vi skriver PM på svenskan, minnen säger jag bara! fast det på aspen var faktiskt mer avancerat. hade även betygsnack med min svenskalärare, jag kommer få MVG i svenska A om jag kämpar på! lycklig tjej.

hade utvecklingssamtal, gick galant! jag & mamma drog till stan sen, jag köpte en julklapp till hampus som jag är så nöjd med! och så blev vi hungriga, jag tog en vaniljlatte och en fralla, mums!

hemma har jag skrivit boklogg och bäddat rent i sängen, kommer vara underbart att lägga sig sen! hihi.
MEN JAG FÅR PANIK.
jävla nyhetsartikel.
ska försöka nu iallafall, puss!

utväxten börjar synas, tur att det fixar sig på jullovet då! dock inte svart... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0