julkonsert

hallå!

 

igår var det slappt i skolan. åt pepparkakor och kollade på film. julbord jag blev besviken över. jag simmade sen, blev även en tur in i bastun. skönt! sen åkte jag till tierp. tåget var helt crazy! helt fullproppat, stod folk i hela gångarna. väl framme i den stora köpingen satte jag & meijer oss på konsum, fick senare sällskap av tannaz & machs :) älskling kom efter ett tag och då åt han, jag & meijer pizzaaaa. åh. gick sen till möbeln där esteterna hade julkonsert, dom var jätteduktiga! mötte mycket saknat folk också <3

 

hampus sov hos mig sen, och hjälpte mig plugga!


sitter på medieproduktionen för tillfället, har precis haft prov. tror det gick bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0