i rymden finns inga känslor



Hej hopp! Igår kom älskling hit och sov över, mys! Haha det var så gulligt; idag gick jag iväg till bussen strax före tolv, då hade Hampus gått upp med mig så han sa att han skulle kolla på film för han skulle bli hämtad några timmar senare. Samtidigt som hans pappa kom så kom min mamma hem från jobbet och hittade Hampus i min säng där han hade somnat om - bredvid min katt! Så sött, haha...

Iallafall, hoppade på bussen till uppsala där Madde satt :D hon gav mig en försenad födelsedagspresent, så sött! Vi blev hungriga redan på bussen så vi tog några cheeseburgare, sen gick vi till kicks där jag köpte parfym & mascara! Nathalie kom sen till stan, då gick vi tre på bio och såg I rymden finns inga känslor. Den var bra! Kände mig nästan tvungen att se den med tanke på att regissören gick på min skola, hihi :) efter det gick vi till gina tricot där jag köpte en tröja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0