god jul!



det är julafton, så mysigt!
jag har haft en jättebra dag. eller vi kan börja med igår, det var också en jättebra dag. det vanliga julstöket, och jag bytte julklapp med bea. fick duschkräm, ett halsband och ett ljus! :) min mobil har varit på lagning så många gånger att jag skulle få en ny av samma sort, men dom har slutat tillverka den! så jag fick välja vilken mobil jag ville som jag skulle få gratis! jag valde en rosa sony ericsson zylo och den är UNDERBAR! kan inte tänka mig en bättre & finare mobil! dessutom var den billigare än min förra mobil så jag har fått ett presentkort på telia på över tusen spänn :D lyckligare tjej får ni leta efter. mobilen blev ju som en extra julklapp!

jajaaa. jag, mamma & pappa började dagen med att äta frukost och byta julklappar med varann. jag blev såå nöjd! fick filmen the holiday som är sjukt bra, mysteriet på greveholm som är en av mina absoluta favoritkalendrar, jättegott te med smak av lussebulle, en mugg & tillhörande skål, lila trosor & strumpor, värmehjärta, tvålgrej, peeling, två nagellack, 1 500 kr, samt att jag får välja mellan fotvård, ansiktsbehandling och massage! :) jag älskar mamma & pappa ♥

... vid tolvtiden åkte vi hem till mormor & olle i griggebo, där var även jeppe som jag har saknat jättemycket! vi åt massa mat, fikade och kollade på kalle anka :) jeppe hade glömt julklappen som jag skulle få hemma, men jag fick tusen kronor som tydligen var halva julklappen, han är för snäll! paketet får jag någon annan gång. av mormor fick jag leggings, täckbyxor och av henne & olle en ansiktsmask och pengar som jag ska ha för att börja på friskis & svettis! plus att farmor har skickat tusen kronor och ett par andra släktingar 200 :) åh jag älskar alla dessa fina männsikor ♥

nu ska jag se mr bean, och sen svensson svensson med mina kära päron :) god jul! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0