everybody hide your body from the scarecrow

åh, hej!
mamma har bakat lussekatter som jag sitter och mumsar i mig, dom blev perfekta!

nejmen usch, igår kollade vi på zozo på svenskan. hatar den så hårt. såg den någon gång på aspen också. älskling sov över sen, underbart. vi kollade på G, jag tvingade hampus. hihi, men jag tycker att man måste se den någon gång i sitt liv faktiskt! btw, när jag duschade råkade jag skära upp hela lillfingret med rakhyveln (slant på något sätt) och det var blod ÖVERALLT. jag skojar inte, det forsade. var på väggar & golv! fy, får chilla lite.

idag var jag duktig och stannade kvar på extramatten efter skolan! var fett skönt för det var bara jag som var där, haha. så fick hjälp av LOJ hela tiden :D hatar att det här jävla kapitlet går så dåligt för mig, men börjar förstå nu :)

JUST DET! är så lycklig över två saker jag fick reda på idag:
1. pappa behöver inte jobba på julafton! han ska dock jobba på nyår men det gör inte så mycket tycker jag.
2. nyhetsartikeln som hela klassen har haft panik över ska vara klar nästa torsdag och inte imorgon! åhhhh, *pustar ut*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0