ett halvår ♥

igår var det asslappt i skolan, gjorde typ ingenting. fick nobellunch, riktigt gott!

när jag satt på bussen hem slutade min mobil helt plötsligt fungera! blir så trött. pappa lämnar in den idag, tycker jag borde få en ny för det här är tredje eller fjärde gången den är inne på lagning.

just det, mamma hade namnsdag. jag gav henne ett par ängelörhängen :)

kvällen var underbar! jag & älskling firade 6 månader. kan inte fatta att det har gått ett halvår! jag lagade middag och efterrätt, och fick en jättegullig klubba av hampus ♥

idag är det lördag och älskling åkte nyss hem. men jag behöver inte vara ensam länge till för snart kommer nathalie! ska bli så mysigt. vi hade egentligen tänkt åka på fest i karlholm, men blev inte så.


jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Madde

åååhh grattis till världens finaste par! <3

2010-12-11 @ 14:04:01
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0