en väldigt bra dag

var hos doktorn imorse och gjorde ett spirometertest, tror det heter så iallafall. fick blåsa i en grej och kolla hur mycket luft det fanns i mina lungor. det gick superbra, fanns hur mycket luft som helst! det betyder att jag inte har astma eller någon annan skit, det är bara inflammationen som är kvar och den kommer ju försvinna så småningom :)

tog bussen från tierp till kyrkbyn, började vandra på den hala vägen med hampus hus som mål. plötsligt halkar jag, precis när det kör förbi en bil. och den stannar! jag skämdes jättemycket. men då ser jag att det är hampus pappa som tittar ut och ba "jag tyckte väl att det var du, hoppa in!", haha vilken tur man kan ha :D

myste med hampus hela dan, såg på julfilmer mm :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0