Ehehehe

Snott från Madde

59 FRÅGOR 

1.Vilket är ditt mellannamn? Elisabet

2. Vilken tid gick du upp i morse? Vid 10, hihi

3. Är du i ett förhållande nu? Aaa

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Över ett halvår :)

5. Vem var du tillsammans med sist/innan? Robin

6. Får man fråga varför det tog slut? Han hade inga känslor för mig längre, men sen insåg jag att vi ändå var helt olika

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Jag har nu :)

8. Vem vet mest om dig? Hampus, mamma & pappa och några nära vänner

9. Vad gör du på fredagskvällarna? Oj, kan göra allt ifrån att se på tv med päronen till att parta loss!

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Svår fråga, men The Holiday är riktigt underbar!

11. Har du haft sex med fler än 5 personer?
Nej

12. Har du någonsin varit full?
Ja

13. Har du testat droger?
Nej jag tycker om livet för mycket för att ta risken

14. Röker du?
Näe

15. Snusar du?
Inte det heller

16. Saknar du någon just nu?
Saknar jämt morfar <3

17. Hur mår du idag?
Än så länge mår jag kanon! :D

18. Hur många tabletter tar du dagligen?
Just nu 3

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen?
Tvättade, städade, rensade bort kläder och tittade på Vänner :)

20. Bästa minnet från sommaren?
Att jag blev tsm med Hampus!

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?
Grekland

22. När var du där?
Augusti

23. Är du rasist?
Näe

24. Har du helt svenskt ursprung?
Nej

26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar?
Spelar ingen roll

27. Ser du fram emot någonting just nu?
Massa småsaker, först & främst att jag får träffa hjärtat ikväll :)

28. Sköter du skolan?
Ja, bättre än i grundskolan faktiskt!

29. Vad hade du för betyg förra terminen?
Fick inget betyg för ingen kurs är avslutad än

30. Vad är det bästa du fått på ett prov?
Alla rätt

32. Har du fått ig på ett prov?
Ja, den där jävla spanskan

33. Har du spelat/spelar du i ett band?
Näe

34. Anser du dig vara intelligent?
Nja, normalt?

35. Har du mått jättedåligt psykiskt?
Nej inte om man tänker på att det finns folk som har/haft det värre

36. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv?
Dagarna med förra klassen, och massa annat!

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt?
Inte med flit

39. Har du haft sömnproblem?
Nej inte direkt

40. Hur ofta gråter du?
Ganska ofta, men jag gråter för allting. Kan inte rå för det, jag är så.

41. Vad gör du när du mår dåligt?
Pratar med mamma eller någon annan som t ex kompis elr älskling

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt?
Hehe förra frågan

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex?
Nej tack

46. Har du varit otrogen någon gång?
Nej usch

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv?
Jag tänker positivt och uppskattar allt jag har

50. Vad får du ofta komplimanger för?
Mina ögonfransar t ex

51. Har du lätt att få folk att skratta?
Jorå

52. Cider eller öl?
Nu låter jag som en fjortis, men öl blir man fullare av. Så det beror på vid vilket tillfälle. Annars är cider godare :)

53. Har du några talanger?
Beror på vad man räknar som talang men det borde jag väl ha

54. Vet du om någon är kär i dig?
Jaaa

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon?
Har inga

56. Vad står det i ditt senaste sms?
Aja får se hur vi gör imorgon :S älskar dig mest av allt i hela världen! <3<3<3<3<3<3

57. Hur lång är du?
163 cm

58. Vad lyssnar du på nu?
Punk Rock Song - Bad Religion

59. Har du svarat ärligt?
Klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0