Tänk att det är sista hela veckan på sommarlovet!

Tiden går helt jävla sjukt fort.

Jag lovade ju att skriva om Grekland, kom dock på att det inte finns så mycket att skriva, haha. Vi hade i mina ögon en perfekt, skön semester med sol, bad & god mat! Jag läste mer än vad jag har hunnit gjort på länge. Kände att jag behövde det där. Fick emellertid en väldig hemlängtan där på slutet, hehe. Lägger ut en bild nu, resten kommer på facebook när ni minst anar det ;) kanske lägger ut dom här också någon gång.

Älskling har sovit här två nätter, han är verkligen underbar!
Igår lekte vi med Meijer, Jenny & Erik! Skönt folk kan jag lova. Vi klippte Hampus, han blev jättefin :D Erik råkade dock klippa honom i örat xD

Idag skulle jag egentligen till Gävle med Lizetteplätt men det hanns inte med för att jag aldrig tänker till, en ovana jag måste göra mig av med! *dåligt samvete*

Ikväll blir det iallafall tjejkväll hos Emma Hellstedt, underbart! :D


Kommentarer
Postat av: Lizette

höhö lugnt gumman! <33

2010-08-13 @ 10:45:43
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0