Sommarlovets två sista dagar, tro't eller ej!

Igår åkte jag in till stan med bästaste gänget :) åt mat, gick runt och David klippte sig så fint så! Sen åkte vi hem till Lizette där vi haffade åt oss metspön & båt och gav oss ut och fiskade. Det var skitkul, har inte fiskat på år och dar! Vi fick faktiskt ganska mycket napp! Min mobil råkade bli lite blöt, hehehhee. Så nu har jag min förra, den vita med lucka. På kvällen åkte jag hem och sen kom älskling! Vi myste med film, dator och prat.

Idag kom mamma och gav oss frukost på sängen, söt hon är ibland! Hampus åkte hem och jag satte mig på bussen där min sötnöt Madde satt! Vi åkte till stan och åt på donken, sen ut på stadsbussäventyr! När vi hade åkt med samma busschaufför hur länge som helst och gått på & av flera gånger frågade han vad vi höll på med, ehehe. Sen skildes vi åt och nu sitter jag här! Detta var en perfekt dag att avsluta lovet med, vi tog det lugnt men hade ändå skitkul !

Jag fattar verkligen inte att jag börjar gymnasiet imorgon, helt sjukt. Journalistik på GUC. Uppsala. Ingen aning om vilka eller hur många som kommer gå i min klass. Spännande, läskigt och kul! Men ändå, man vet ju att inget slår 9a:4 :( overkligt underbara tjejer som man kan säga vad som helst till, killar som man inte kan sluta skratta åt. Jag kommer sakna månens lärare också. Men allting har en ände.

Och till sist.. att Meijer äntligen har skaffat sig en mobil är en mycket bra sak!









Kommentarer
Postat av: alice

skit kul dag!:D men snälla, kan du inte ta bort bilden på mig, den var bara för hemsk :(<3

2010-08-18 @ 16:28:02
Postat av: Maddee

älskar dig ! trevlans dag:D

2010-08-18 @ 20:47:19
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0