Shopping med mamma

Fick tillbaka diagnostiska provet i matte, gick helt okej! :D
Testet i engelska gick superbra! Vi körde speed dating på lektionen, haha :thumbup:
På mediekunskapen jobbade vi två & två och grejade med artiklar, mycket kul :)

Efter skolan mötte jag mamma i stan. Vi tog en fika. Faktiskt det första onyttiga jag ätit på hela veckan, känner mig duktig! Jag njöt verkligen av morotskakan & latten. Sen shoppade vi, underbart! Och avslutade med en underbar sallad på Cupido ;)

På bussen hem satt David :D
Jag fick ont i hela bröstet av mitt brutala skratt! Underbart ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

äre en dildo jag ser? ;)

(jag vet att det är ett paraply.. xD)

2010-08-26 @ 21:11:56
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0