Första dagen

Idag började jag på GUC!

Gick väldigt bra faktiskt! Var där vid tio och checkade in mig, gick och fotograferade mig, åt lunch och gick på rundvandring med klassen mm :) har redan lärt känna några, awesome! Men känns ändå fett fel att det inte är 9a:4, jag hoppas att den känslan går över.

Skulle sluta halv tre men vi var klara vid ett, sweet! Blev iallafall tre-bussen hem x) måste ju ta stadsbuss och grejer först.

Imorgon blir det en dag efter schemat! Spännande det med.

Pusssis ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att det gick bra i skolan! :D <3

2010-08-18 @ 20:58:23
URL: http://nathalielenaolsson.blogg.se/
Postat av: Fäny ;) <3

Saknar dig jätte mycket :D <333

2010-08-19 @ 16:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0