Stan med Madde !

Tjaa. Var i Uppsala med Madde idag, hur kul som helst! :D vi shoppade och åt på max ;) jag bytte mitt busskort så nu tutar det inte rött i apparaten längre (y) haha.. btw så tvättade jag min mössa igår så nu lyser den som aldrig förr plus att den inte är så "slapp" längre ;) haha, gräjjt !

Jag är överlycklig för sommarklänningen som jag inte hade råd med förr fanns kvar!!! :D så nu är den min, heuheu !


som tradition en max-bild ;)<3


klänning, vita & gråa tights plus blå & rosa tunika (madde köpte oxå den blåa) från bikbok
ett par trosor från new yorker
skärp & typ t-shirt från vero moda
nagellack :D

Kommentarer
Postat av: Maddee

Underbar dag!!! Måste verkligen göras om! ÄlskarDig!! :D <33

2010-04-06 @ 19:21:14
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: Isa

jaa, skitkul! självklart, vi får träffas snart igen :D och jag älskar dig syster! :D <333

2010-04-06 @ 19:32:25
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0