Sorry you what a shameful situation

Ligger nyduschad i sängen, trött som satan så jag kommer säkert somna så fort jag stänger av datorn ;) boxades med Emma H gjorde jag för några timmar sen också, kul som vanligt !

Skolan är igång igen och det har varit en bra dag idag :) spelade pingis på gympan, kuligt :D just det, från och med idag har vi lagad mat som inte har färdats massa mil, känns fräscht! Efterrätt fick vi dessutom och det var skitmycket folk i matsalen, någon reporter och fotograf bl a ;) Jocke är äntligen hemma från Egypten, har saknat honom !

Satt bredvid bästavän på bussen, känns alltid som att det har gått veckor utan min lizetteplätt fast det bara är frågan om dar !

Underbart väder! :D det betyder att jag kan börja cykla och promenera mer vilket är skitbra, jag som ska bli nyttigare också (y)

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0