Skön avslutning på lovet med Bea :)

Skola imorgon, känns både bra och dåligt. Det härliga vädret gör mig glad! :D senast jag var utomhus var i torsdags (haha) men idag när Bea hade kommit till mig tog vi en cykeltur :D då såg jag att jättemycket snö har smält bort, det måste ha gått sjukt fort! Underbart! Jag menar, inte ens David vill ha snö längre, haha. Förutom att cykla så bytte jag & Bea påskägg (tradition) och hon hjälpte mig med min stickning. Snäll tjej !

Nu har jag målat naglarna svarta som natten, och på tal om natt så är det nog dags för mig att lägga mig i min renbäddade säng, mys !

Jag har haft ett awesome påsklov! :D jag har fått med det viktigaste: kompisar, shopping och fest! Dock för mycket godis, men det är jag nog inte ensam om. Nu ska jag vara nyttig, iallafall på vardagar! Jag vet att jag jämt säger så.. men nu ska jag inte ens äta godis på nationella proven, det ni ;) puss ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

hahah min hjälp var bara till besvär jag förstörde din srickning jux) men rolig dag det var ;D

2010-04-16 @ 20:01:54
Postat av: Isa

neeejdå :D yesbox! (y) <3

2010-04-17 @ 10:15:37
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0