Frisch lackierten nägeln

Haha tyska är så kul, ibland önskar jag att jag hade läst det istället. Tur att google translate finns iallafall ;)

Idag var det friluftsdag, spelade badminton och pingis :) började nio och slutade ett, soft! När jag kom hem kollade jag på American Pie, annars har jag målat naglarna, dammsugit, suttit här, snackat i telefon mm. Allmänt pyssel alltså ;) imorgon är det sista april, awesome ju! :D eller idag, för klockan är över tolv! Ska nog lägga mig snart...



David ska då alltid fastna på bild -.- haha aja, tänkte bara på att sista april verkligen är våran dag. Vi måste alltid vara med varandra då, vi fyra. Förra året vid den här tiden hade jag precis lärt känna Alice, som nu är en av mina absolut närmaste, det är jag så glad över ♥
Och en sak till, imorgon (eller idag vafan) har jag känt massa roliga människor i ett helt år! :D


Hoppas ni får en kulig sista april! :D ♥

Kommentarer
Postat av: alice

du å lizette är mina närmaste tjejkompisar, så glad för det <333

2010-04-30 @ 13:13:13
Postat av: Isa

åhh, ni är mina :D och jag är oxå glad för det! vi föralltid <3333333

2010-04-30 @ 15:26:11
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0