snart äre heeeelg :>

Tjue!

Idag var jag i den där byggnaden man brukar kalla skola. Det var typ en hemlig brandövning imorse, men Håkan råkade försäga sig xd (y) Vi körde nån lek/sport med frisbee på gympan, hur kul som helst, haha :D

Mamma gjorde värsta tabben x) Hon bakade två kladdkakor som pappa skulle ha med sig till sitt jobb och så gräddade hon båda kladdkakorna samtidigt och hon öppnade ugnsluckan för att kolla om dom var klara och då ramlade ena kakan ner på golvet xD Den var typ halvgräddad och helt sönder så jag fick äta den och jag kan lova att den var god ;) Jag lärde mig engelskaglosorna skitsnabbt idag tack vare Emma som tipsade om en skitbra hemsida (y)

Ey, jag kom på att jag kommer vara värsta snål och stressad nu när mitt älskade sommarlovskort inte gäller längre :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0