saturdääjjjjj

OBS!

Detta inlägg skrivs av Alice & David!

(ALICE)

Tjenis penis!
Vaknade upp brevid underbaraste Anders imorse:-* vi käkade gårdagens muffins till frukost (Y) farsan hade snott en och Anders blev lite smått deprimerad xD sen när han drog hem så satte jag mig och kollade på "alla vi barn i bullerbyn" ;) mycket information jag vet, vill ni veta kanal med eller x] sen sov jag middag (Y) sliten:javisst!

Efter det drog jag till unox baren med David, Lizette och Isa och käkade. Riktigt gott faktiskt! Det skulle dem höra på Hotell och Restaurang. Sem efter det bar det av hem till Isa. Har haft en toppenkväll här med folket, alltid lika kul<3 Lizette drog hem nyss, och här sitter jag och skriver på Isas blogg!
Nu vill jag bara säga att jag saknar dig Anders, farsan kom ihåg att mata katterna och snart äre en månad kvar till GREEN DAY, nedräkning snart!

Se Ya!





(David)

Tjena nu e det min tur att blogga och jag bloggar live från Isas rum. Idag när man hade kommit hem ifrån stan, drog jag till Uno-x och träffade Alice, Lizette och Isa. Det var mycke mums och prat när vi åt, Lizette började av nån anledning att hacka i beasås-burken, och innan man visste ordet av stängte det beasås xD Efter vi ätit och smält maten drog vi hem till Isa och sen dess har vi softat här. Lizette drog nyss hem för att hon skulle typ på nån match ( sov gott Lizette). Under kvällen har vi mest snackat en mesta och ritat en del (konstiga teckningar blev det kan jag lova) ;) Ha det bra så länge tills nästa gång jag bloggar på Isas blogg ( då kommer jag med ännu mera skitk*l*s*k*r) xD baj baj


Kommentarer
Postat av: jag skvätte inge beasås..

DAVID, BLOGGA I DIN EGEN BLOGG!!!!!!!!!!

2009-09-06 @ 17:07:49
Postat av: Isa

hahahahhahhhah HEJ FLÅDDISCH <3

2009-09-06 @ 17:10:04
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Fluud

heeeeeeeeej MOGIISCH <3 oooops david hade visst bloggat! men han gör de bara när han är med oss -.- JAG VILL SE DE OFTARE

2009-09-06 @ 17:12:48
Postat av: Isa

hahahaha de var jag som bloggade åt honom xD samma här, vi får ta och säga åt karln! :P

2009-09-07 @ 16:49:27
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Beaa

hahah beasås xD hihi

2009-10-06 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0