isa var namnet

Kära bloggare!

Som ni kanske såg bloggade Alice & David åt mig igår, därför vet ni typ vad vi har gjort :P Men jag kan ju sammanfatta det lite:

Vi käkade pizza och sen var vi hos mig och flummade. Lizette drog hem vid tolv. Alice skulle sova över och helt plötsligt påstår David att han också ska göra det. Man ba ehhh...? Närå :D Vi kollade på Sunes jul och sen sussade vi gott :) Vaknade ganska tidigt imorse. Käkade frulle och chillade. Dom två tokarna drog nyss hem så nu ligger jag ensamen framför datan och funderar på att städa. Hehe...

Ikväll dras boxningshandskarna på tillsammans med Emma (y)

Puss! (2 bilder från kvällen här under)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0