Två sjuka dagar - bokstavligt talat x]

jomen precis. igår var det tisdag och jag vaknade med skapligt hög feber. blev slappdag vare sig jag ville eller inte. la mig och kollade på julkalendern när karusellerna sover som gick 1998 - jag kommer aldrig tröttna på den, det är lätt den bästa julkalendern någonsin! :D haha jag skulle ladda över musik från datorn till min nya mobil och jag har inte alls mycket musik på min dator för jag lyssnar typ bara på spotify :P men så hittar jag en mapp i min musik som heter ny mapp och där i ligger SJUKT mycket låtar, jag fick mig en riktig chock! jag misstänker att det är från i midsomras när jag & davido grejade med hans usb-minne i min dator. iaf så var det skitbra musik så jag blev glad! :D haha mormor kom och hade med sig en film från mitt 6års-kalas där gammelfarfar filmar. fyfan vad rolig jag såg ut xD

idag har jag mått mycket bättre, tror att febern är borta (yy) skönt det, så jävla sämst att vara sjuk när det är lov! idag har jag också vilat mycket. mormor kom med äppelpaj som hon hade bakat och vaniljsås :D mums! jag & mamma har tittat på ghost whisperer, annars har det inte varit en händelserik dag precis...

puss mogiisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0