tre dagar som jag tänker skriva om!

Tjatja ;))

Dags för lite uppdatering kan man tycka!

I tisdags efter skolan gick jag & Fanny och åt pizza :D Det gillas starkt asså! Sen gick vi runt på Tajjerp och när klockan närmade sig sex gick vi till MiLi's Beauty på tjejkväll :) Det var trevligt. Köpte tre ansiktsmasker (y) Sen traskade vi vidare hem till Fanny och var där en stund innan jag tog bussen hem :)

Isa&Fäny gillar PPP! hehehehe <3

Igår var det först skolan som gällde, istället för hemkunskap gick klassen till kommunhuset på medborgarservice :P hehe man fick iallafall varm choklad och äpple! (y) Efter skolan var jag med bästaste Robin :) Gick hem till honom och tittade på American Pie, det gillar vi! <3

Idag tog vi enskilda foton i skolan, blev hemsk.. men vad gör man :P Nu sitter jag här och lyssnar på Rolandz och chillar ba ;) Lite avundsjuk på att typ alla åker till Ullared idag!! Men Lizette ska iallafall köpa nån tröja till mig ;))

Nu har jag skrivit tillräckligt mycket, haha. Tänker avsluta med en bild på snyggaste kalendern i världshistorien som kom med posten igår! hihi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0