tjugosjätte oktober

tjue

jag & lizette vaknade, åt frukost och gjorde iordning oss. idag hade vi nämligen tänkt åka till uppsala igen för vi hann inte köpa kläder igår xD jag var väldigt hostig idag också, inte bra. lizette är också hostig, ni ska höra när vi skrattar och hostar samtidigt, inte fint asså ;)

aja, till uppsala kom vi! :D båda fyndade massa kläder, vi är mycket nöjda! :) men när jag kom hem var jag darrig i kroppen och när jag hostade gjorde det ont som satan i tinningarna plus att mamma tyckte jag såg hängig ut :( så nu ligger jag här i soffan och fryser som en gris. eller inte just nu faktiskt, hehe. men det är ju bra tajming att bli sjuk på höstlovet, eller hur? jag som skulle leka med älskling imorgon, nu går ju inte det! DAMP!

det var nog allt. jag får fan krya på mig och jag saknar robin mest! ♥


tajtare än ett par stuprör


Kommentarer
Postat av: Lizette

tack för två underbara dagar!

och krya på dig <3<3

2009-10-26 @ 22:12:55
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

Tack själv! :D naaw, taack :) <3<3

2009-10-27 @ 11:03:56
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0