stå grå <3

tjeena

alla hatar mig & fanny bara för att vi sjunger en text som egentligen är en dikt av fröding. vi sjunger den med ljus röst men henke sa att man skulle prata den med mörk röst... aja skitsamma :D jag vet att ni också vill sjunga den så jag skriver den här i slutet! annars kan ni ju kolla i svenskahäftet om ni har henke, haha.

onsdag. i skolan var det matteprov, gick väl okej :) vi disikerade kolunga på biologin, jag & emma var fega och tittade på bara. eller nej förresten, vi var modiga som satt och tittade på hampus & marcus och vi behöver ju inte prata om vad dom gjorde med den x) efter skolan var jag med emma & josef i en timme eller nåt :) sen när robin & oskar hade slutat lekte jag med dom :D när oskar drog tittade jag & robin på sunes sommar (yy) madde lyssnade på julmusik i rummet intill så nu längtar jag till julen som fan! :o eller först fyller jag ju år, haha.

stå grå
stå grå
stå grå
stå grå
stå gråååååååå
så är gråbergs gråa sång
lååååååååååååång

puss mogiisch

Kommentarer
Postat av: fled

Hahah oh no !

2009-10-23 @ 11:51:56
Postat av: Isa

hej fled, jag vet att du innerst inne älskar när vi sjunger :D

2009-10-23 @ 15:57:25
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Beaa (:

jaaaa stå grå :D älskar när du och fäny sjunger den ;D hhihihih =D helst versionen när det blir ljusare och ljusare =D

2009-10-23 @ 21:39:38
Postat av: Emma

f**k stå grå!! -.-

2009-10-24 @ 16:41:50
Postat av: Isa

tack bea!! :D

håll keeften emma ;)

2009-10-24 @ 21:22:35
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0